KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Pääkäyttäjän määrittäminen
Tämä ohjeaihe on tarkoitettu käyttäjille, jotka asuvat omistamassaan asunnossa tai kiinteistössä taikka käyttävät sitä ja jotka ovat KONE Residential Flow -järjestelmän pääkäyttäjiä kyseisessä asunnossa tai kiinteistössä.
Käyttäjien määrittäminen on KONE Residential Flow -järjestelmän käyttöönoton viimeinen vaihe.
-
1.Avaa sähköpostikutsu.
KONE Residential Flow -hallinnoija lähetti sinulle sähköpostikutsun. Kun etsit sähköpostikutsua, käytä hakusanoja "KONE Flow" ja tarkista roskapostikansiosi. Ellet löydä sähköpostikutsua, ota yhteys hallinnoijaan. -
2.Avaa sähköpostikutsussa oleva aktivointilinkki ja aseta tilillesi salasana verkkosivulla.
-
3.Lue tietosuojalauseke ja käyttöehdot ja hyväksy ne valitsemalla valintaruutu.
-
4.Avaa KONE Flow.
-
5.Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
-
6.Suorita ohjattu asetustoiminto:
-
A.Rekisteröi älypuhelimesi avaimeksi, jolla voi avata ovia.
-
B.Rekisteröi tägisi kirjoittamalla sen nimi ja sarjanumero.
-
C.Yhdistä älypuhelimesi ovipuhelimeen.
-
D.Valitse VALMIS.
Voit nyt käyttää KONE Residential Flow ‑järjestelmää. -
iHuomautus: Ohjatun toiminnon vaiheet määräytyvät käytettävissäsi olevien ominaisuuksien mukaan.
-
iHuomautus: Pääkäyttäjänä olet vastuussa kiinteistösi käyttäjien hallinnasta ja kulkuoikeuksista.
-
iHuomautus: Hallinnoijalla on oikeus hallita käyttöoikeuksiasi. Jos hallinnoija poistaa profiilisi, myös kaikki luomasi käyttäjät poistetaan.