KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Käyttäjät
KONE Residential Flow'n käyttäjätyypit ovat seuraavat:
- Pääkäyttäjät
Oletusasetuksen mukaan pääkäyttäjä on rakennuksessa olevan kiinteistön omistaja. Tyypillisesti pääkäyttäjä asuu kiinteistössä. Pääkäyttäjä voi myös olla kiinteistön vuokranantaja, joka asuu muualla. Pääkäyttäjillä on oikeus hallita kiinteistönsä alikäyttäjien kulkuoikeuksia ja ovipuhelintoimintoja. Pääkäyttäjät hallinnoivat omien alikäyttäjiensä ja vierailijoidensa kulkuoikeuksia KONE Flow -mobiilisovelluksen avulla. Pääkäyttäjät voivat määrittää kiinteistöihinsä alikäyttäjiä. - Alikäyttäjät
Alikäyttäjät asuvat rakennuksessa olevassa kiinteistössä tai käyttävät sitä mutta eivät omista sitä. Alikäyttäjiä ovat esimerkiksi pääkäyttäjän perheenjäsenet tai kiinteistössä asuvat vuokralaiset. Alikäyttäjillä on jatkuva pääsy kiinteistöönsä. Alikäyttäjät, joille on myönnetty pääkäyttäjän oikeudet, voivat lisätä kiinteistöihinsä lisää alikäyttäjiä. - Vierailijat
Vierailijat ovat henkilöitä, jotka tarvitsevat tilapäisen pääsyn kiinteistöön. Vierailija voi olla esimerkiksi satunnaisesti käyvä asentaja tai siivooja taikka usein käyvä pääkäyttäjän ystävä tai sukulainen. Vierailijat käyttävät kiinteistöön pääsyyn tilapäisiä avainkoodeja. - Sivulliset käyttäjät
Sivulliset käyttäjät ovat henkilöitä, jotka tarvitsevat tilapäisen pääsyn rakennukseen. Sivulliset käyttäjät voivat olla esimerkiksi satunnaisesti käyviä asentajia tai siivoojia.