KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Ovien avaaminen tägillä
Ennen kuin aloitat: Aktivoi tägi. Lisätietoja on ohjeaiheessa Älypuhelinavaimien ja tägien hallinta.
-
1.Vie tägi ovessa olevan lukijan lähelle.
Vihreä valo syttyy lukijassa. -
2.Avaa ovi.
Ovi ei aukea
Ellei ovi aukea, yritä uudelleen. Jos kulkuoikeutesi evätään useita kertoja, tarkista KONE Flow'sta, että tägisi on aktivoitu oikein ja että sinulla on oikeus kulkea ovesta. Ellet käytä KONE Flow'ta tai tarkistus KONE Flow'ssa ei auta, ota yhteyttä hallinnoijaan.
-
iHuomautus: Pidä mekaaninen avain aina mukanasi varmuuden vuoksi. KONE Flow ei korvaa mekaanista avainta.
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Valitse Käyttäjät.
-
3.Etsi oma tilisi (Minä).
-
4.Varmista KULKU-osiossa, että sinulla on oikeus kulkea ovesta.
-
5.Varmista OMINAISUUDET -> TÄGIT -osiossa, että tägin sarjanumero on oikea.
Jos näin ei ole, rekisteröi tägin sarjanumero.
Lisätietoja on ohjeaiheessa Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta. -
iHuomautus: Oletusasetuksen mukaan järjestelmä kutsuu automaattisesti hissin kotikerrokseesi, kun avaat oven tägillä. Lisätietoja automaattisissa hissikutsuissa käytettävän kotikerroksen muuttamisesta on ohjeaiheessa Automaattisissa hissikutsuissa käytettävän kotikerroksen vaihtaminen.
Lisätietoja automaattisten hissikutsujen käyttöönotosta ja käytöstäpoistosta on ohjeaiheessa Automaattisten hissikutsujen käyttöönotto itselle tai vierailijoille. Jos et käytä KONE Flow -sovellusta, pyydä pääkäyttäjää tai hallinnoijaa ottamaan tägiin liitetyt automaattiset hissikutsut käyttöön tai poistamaan ne
käytöstä.