KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Käyttäjän matka
KONE Residential Flow on edistynyt ratkaisu ihmisten liikkumisen helpottamiseen. Se tuo aivan uudenlaista mukavuutta asunnonomistajille ja vuokralaisille yhdistämällä rakennuksen ovet, hissit ja ovipuhelimen helppokäyttöiseen KONE Flow -älypuhelinsovellukseen nykyaikaisten mobiili- ja pilvitekniikoiden avulla. Ovien avaamiseen voidaan käyttää myös RFID-tägejä ja perinteisiä avaimia.
KONE Residential Flow -aloituspakkaus

Olet saanut KONE Residential Flow -aloituspakkauksen, joka sisältää tägejä. Pakkauksen tägejä ei ole aktivoitu, vaan sinun täytyy aktivoida ne ennen käyttöä.
Lisätietoja KONE Residential Flow'sta on täällä.
Lisätietoja KONE Residential Flow'sta on täällä.
Aloittaminen (hallinnoija)

-
1.Kirjaudu KONE Flow Manageriin.
-
2.Luo pääkäyttäjät.
-
3.Luo sivullisia käyttäjiä (valinnainen).
-
4.Lähetä sähköpostikutsut.
-
5.Määritä käyttäjät, jotka eivät käytä KONE Flow'ta.
-
6.Tee muutoksia tarvittaessa.
Aloittaminen (pääkäyttäjät)

-
1.Asenna KONE Flow älypuhelimeesi.
-
2.Rekisteröidy käyttämällä rakennuksen hallinnoijan lähettämää kutsusähköpostia ja määritä itsesi käyttäjäksi.
-
iHuomautus: Jos et asu asunnossa (vuokranantaja), voit poistaa tarpeettomat kulkuoikeudet (Käyttäjät ja Ovipuhelin).
-
3.Luo alikäyttäjiä (Käyttäjät).
-
4.Anna alikäyttäjille tägit, jos he tarvitsevat niitä.
-
iHuomautus: Tägit täytyy aktivoida ennen käyttöä.
-
5.
Aloittaminen (alikäyttäjät)

-
1.Asenna KONE Flow älypuhelimeesi.
-
2.Rekisteröidy käyttämällä pääkäyttäjän tai hallinnoijan oikeuksilla varustetun alikäyttäjän lähettämää kutsusähköpostia ja määritä itsesi käyttäjäksi.
-
3.Pyydä tarvittaessa pääkäyttäjältä tägi.
Aktivoi tägi määrityksen yhteydessä. -
iHuomautus: Voit käyttää KONE Residential Flow'ta myös ilman KONE Flow -älypuhelinsovellusta. Katso lisätietoja ohjeaiheesta KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta.
-
4.
KONE Residential Flow'n käyttö

-
1.Avaa ovia älypuhelimella.
-
2.Avaa ovia tägillä.
-
3.Kutsu hissi älypuhelimella.
-
4.Vastaanota ovipuhelimesta soitettuja videopuheluja älypuhelimella.
-
5.