KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
KONE Residential Flow -rakennuksen yleiskuvaus

-
1.Käyttäjäroolit:
-
AHallinnoija – lisää pääkäyttäjiä ja sivullisia käyttäjiä KONE Flow Managerin avulla sekä hallinnoi KONE Residential Flow -järjestelmää (tyypillisesti rakennuksen isännöitsijä)
-
BPääkäyttäjä – lisää alikäyttäjiä ja vierailijoita KONE Flow -sovelluksen avulla, asuu asunnossa ja käyttää KONE Residential Flow -järjestelmää
-
CAlikäyttäjä – asuu asunnossa, käyttää KONE Residential Flow -järjestelmää KONE Flow -sovelluksella, tägillä tai äänipuhelujen avulla; voi lisätä alikäyttäjiä ja vierailijoita, jos pääkäyttäjä myöntää pääkäyttäjän oikeudet
-
DVierailija – käyttää KONE Residential Flow -järjestelmää tilapäisellä avainkoodilla, jos pääkäyttäjä tai pääkäyttäjän oikeuksilla varustettu alikäyttäjä on lisännyt hänet järjestelmään
-
ESivullinen käyttäjä – käyttää KONE Residential Flow -järjestelmää KONE Flow -sovelluksella tai tägeillä, jos hallinnoija on lisännyt hänet järjestelmään
-
2.Ovipuhelin ja avaimenlukija
-
3.Avaimenlukija
Kun avaimenlukija aktivoidaan älypuhelinavaimella tai tägillä, se avaa oven. -
4.Älypuhelinavain
KONE Flow -sovellus toimii älypuhelinavaimena, jolla voi avata oven. -
5.Tägi
Elektroninen avain, jolla voi avata ovia. -
6.Videopuhelu
Kun vierailija painaa yhteyshenkilön nimeä ovipuhelimessa, ovipuhelin soittaa videopuhelun käyttäjälle. Käyttäjällä on oltava KONE Flow -sovellus. -
7.Äänipuhelu
Kun vierailija painaa yhteyshenkilön nimeä ovipuhelimessa, ovipuhelin soittaa äänipuhelun, jos käyttäjällä ei ole KONE Flow -sovellusta. -
8.Kiinteistö
Kiinteistö on rakennuksen osa, kuten asunto, sauna, pyörävarasto tai jokin muu paikka, jonka kulku- ja käyttöoikeuksia halutaan hallita. -
9.Automaattinen hissikutsu
Hissi voi noutaa automaattisesti käyttäjän, joka avaa pääoven älypuhelinavaimella, tägillä tai avainkoodilla, tai vierailijan, jolle avataan pääovi video-ovipuhelun aikana.