Maa ja kieli
Valikko
    KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
    KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle

    En saa ovea avattua älypuhelinavaimella

    • Varmista, että älypuhelimesi on rekisteröity älypuhelinavaimeksi ja että Bluetooth-toiminto on käytössä. Yksityiskohtaiset ohjeet ovat ohjeaiheessa Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta.
    • Huomaa, että älypuhelimesi täytyy tukea Bluetooth-versiota 4.0 tai uudempaa versiota. Tarkista älypuhelimen tiedot sen valmistajalta.
    • Varmista, että älypuhelin on riittävän lähellä avaimenlukijaa ja että sinulla on oikeus käyttää ovea. Ota älypuhelimesi pois taskusta tai laukusta ja siirrä se etäälle muista laitteista, jotka voivat aiheuttaa häiriötä. Yritä sitten uudelleen. Yksityiskohtaiset ohjeet ovat ohjeaiheessa Ovien avaaminen älypuhelinavaimella.
    • Jos ongelma jatkuu, käynnistä älypuhelin uudelleen.
    • Jos ongelma jatkuu edelleen, ota yhteyttä hallinnoijaan.
    • Joissakin Android-älypuhelimissa sijaintiasetusten on oltava päällä, jotta oven voi avata. Lisätietoja sijaintiasetusten ottamisesta käyttöön on ohjeaiheessa Androidin asetusten optimointi.
    • Joissakin Huawei-älypuhelimissa (käyttöjärjestelmän versio 7.0 tai vanhempi) voi olla Bluetooth-yhteysongelmia. Ongelmaa esiintyy esimerkiksi seuraavissa malleissa: Honor 7 [PLK-L01] ja P8 Lite.
    • Joissakin OnePlus-älypuhelimissa (Android-versio 11) voi olla Bluetooth-yhteysongelmia. Ongelmaa esiintyy esimerkiksi seuraavissa malleissa: OnePlus 7 ja 8.
    • i
      Huomautus: Joissakin älypuhelimissa akun heikko varaustaso voi rajoittaa oven avaamista. Kaikissa älypuhelimissa käyttäjä ei voi säätää akun optimointia.
    Oliko tästä hyötyä?
    Kiitos positiivisesta palautteestasi. Arvostamme asiakkuuttasi.
    Jos sinulla on artikkelin sisältöön liittyvää palautetta, kehitysehdotukset ovat tervetulleita
    255 Merkkejä jäljellä.