KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Varmista, että älypuhelimesi on rekisteröity älypuhelinavaimeksi ja että Bluetooth-toiminto on käytössä. Yksityiskohtaiset ohjeet ovat ohjeaiheessa Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta.
- Huomaa, että älypuhelimesi täytyy tukea Bluetooth-versiota 4.0 tai uudempaa versiota. Tarkista älypuhelimen tiedot sen valmistajalta.
- Varmista, että älypuhelin on riittävän lähellä avaimenlukijaa ja että sinulla on oikeus käyttää ovea. Ota älypuhelimesi pois taskusta tai laukusta ja siirrä se etäälle muista laitteista, jotka voivat aiheuttaa häiriötä. Yritä sitten uudelleen. Yksityiskohtaiset ohjeet ovat ohjeaiheessa Ovien avaaminen älypuhelinavaimella.
- Jos ongelma jatkuu, käynnistä älypuhelin uudelleen.
- Jos ongelma jatkuu edelleen, ota yhteyttä hallinnoijaan.
- Joissakin Android-älypuhelimissa sijaintiasetusten on oltava päällä, jotta oven voi avata. Lisätietoja sijaintiasetusten ottamisesta käyttöön on ohjeaiheessa Androidin asetusten optimointi.
- Joissakin Huawei-älypuhelimissa (käyttöjärjestelmän versio 7.0 tai vanhempi) voi olla Bluetooth-yhteysongelmia. Ongelmaa esiintyy esimerkiksi seuraavissa malleissa: Honor 7 [PLK-L01] ja P8 Lite.
- Joissakin OnePlus-älypuhelimissa (Android-versio 11) voi olla Bluetooth-yhteysongelmia. Ongelmaa esiintyy esimerkiksi seuraavissa malleissa: OnePlus 7 ja 8.
-
iHuomautus: Joissakin älypuhelimissa akun heikko varaustaso voi rajoittaa oven avaamista. Kaikissa älypuhelimissa käyttäjä ei voi säätää akun optimointia.