KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
Ellet käytä KONE Flow -älypuhelinsovellusta, voit silti käyttää KONE Residential Flow -sovellusta. Voit avata rakennuksen ovet tägilla ja vastata ovipuheluihin puhelimellasi. Voit jopa avata pääoven vierailijoille etänä.
Tagin aktivointi sekä nimen ja puhelinnumeron lisääminen ovipuhelimeen
![Activate your key tag](/fi/Images/Activate%20key%20tag_tcm278-102514.png?v=2)
-
1.Ota yhteyttä hallinnoijaan.
-
2.Pyydä hallinnoijaa aktivoimaan tagi puolestasi.
Tageja on saamassasi aloituspakkauksessa. -
3.Pyydä hallinnoijaasi lisäämään nimesi ja puhelinnumerosi ovipuhelimeen.
Tämä mahdollistaa äänipuhelut ovipuhelimesta puhelimeesi. -
4.Testaa aktivoitu tagi.
Yritä avata rakennuksen pääovi.
Ovien avaaminen tägillä
![Open doors with key tag](/fi/Images/Open%20door_tcm278-102515.png?v=2)
Lisätietoja ovien avaamisesta tägilla on ohjeaiheessa Ovien avaaminen tägilla.
Äänipuhelujen vastaanottaminen ovipuhelimesta ja pääoven avaaminen vierailijoille
![Receive audio call from intercom](/fi/Images/Open%20door%20for%20guest_tcm278-102516.png?v=3)
Lisätietoja ääniovipuhelujen vastaanottamisesta on ohjeaiheessa Ääniovipuhelun vastaanottaminen.
Lisätietoja pääoven avaamisesta vierailijoille on ohjeaiheessa Oven avaaminen vierailijoille ovipuhelun aikana.