KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Automaattisten hissikutsujen käyttöönotto itselle tai vierailijoille
Voit määrittää hissin noutamaan sinut ja vierailijasi automaattisesti, kun tulet rakennukseen älypuhelinavaimella, tägillä, avainkoodilla tai ovipuhelun avulla.
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Napauta KONE Flow'n vasemmassa yläkulmassa olevaa Tili-kuvaketta.
-
3.Valitse SIJAINNIT-kohdasta rakennus, jota haluat muokata.
-
4.Määritä seuraavat asetukset HISSIN ASETUKSET -kohdassa:
- Kutsu hissi, kun astun rakennukseen -liukusäätimellä voit ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä toiminnon, joka kutsuu hissin automaattisesti astuessasi sisään rakennukseen.
- Hissin automaattinen kutsuminen vierailijoille (ovipuhelin) -liukusäätimellä voit ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä toiminnon, joka kutsuu hissin automaattisesti vieraillesi, kun avaat heille oven ovipuhelun aikana.