KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
Määrittämisen yhteydessä nimikylttisi lisättiin automaattisesti ovipuhelimeen (jos hallinnoijasi sallii tämän). Voit hallita ovipuhelimessa näkyvää nimikylttiä sekä siihen liittyviä puhelinnumeroita, joihin ääni- ja video-ovipuhelut soitetaan.
Ovipuhelimen nimikylttien lisääminen (ovipuhelujen aktivointi)
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Valitse Ovipuhelin.
-
3.Valitse LUO UUSI NIMIKYLTTI....
-
4.Kirjoita nimikyltin nimi.
Tämä nimi näkyy ovipuhelimessa. -
5.Valitse videopuhelun vastaanottajat Lisää videopuhelun vastaanottaja... -painikkeilla.
Valitse luettelosta käyttäjä, joka voi vastaanottaa video-ovipuheluja. -
6.Voit myös valita Lisää äänipuhelun vastaanottaja… -vaihtoehdon, jos haluat vastaanottaa vain äänipuheluja.
Kirjoita pelkkien ääniovipuhelujen vastaanottajan maanumero, puhelinnumero ja yhteyshenkilön nimi. -
iHuomautus: Ovikoodi, jolla ovi voidaan avata äänipuhelun aikana, on oletusarvoisesti 00*.
-
7.Jos otat sekä videopuhelut että äänipuhelut käyttöön, voit valita Vain silloin, kun videopuhelu ei ole käytettävissä -vaihtoehdon.
Jos videopuhelua ei voida muodostaa 10 sekunnin kuluessa esimerkiksi internetyhteyden ongelmien vuoksi, järjestelmä soittaa äänipuhelun puhelimeesi. -
8.Valitse Valmis.
Ovipuhelimen nimikylttien poistaminen
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Valitse Ovipuhelin.
-
3.Napauta nimikylttiä, jonka haluat poistaa.
-
4.Valitse Poista nimikyltti.
-
5.Vahvista poisto.
Vastaanottajien lisääminen aiemmin luotuun nimikylttiin
Yhteen nimikylttiin voidaan liittää useita vastaanottajia, jotka voivat vastaanottaa ovipuhelimesta tulevan videopuhelun.
-
iHuomautus: Jos liität samaan nimikylttiin useita vastaanottajia, ovipuhelin soittaa heille kaikille samanaikaisesti. Puhelu yhdistetään siihen puhelimeen, johon vastataan ensimmäisenä.
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Valitse Ovipuhelin.
-
3.Valitse videopuhelun vastaanottajat Lisää videopuhelun vastaanottaja... -painikkeilla.
Valitse luettelosta käyttäjä, joka voi vastaanottaa video-ovipuheluja. -
4.Voit myös valita Lisää äänipuhelun vastaanottaja… -vaihtoehdon, jos haluat vastaanottaa vain äänipuheluja.
Kirjoita pelkkien ääniovipuhelujen vastaanottajan maanumero, puhelinnumero ja yhteyshenkilön nimi. -
iHuomautus: Ovikoodi, jolla ovi voidaan avata äänipuhelun aikana, on oletusarvoisesti 00*.
-
5.Jos otat sekä videopuhelut että äänipuhelut käyttöön, voit valita Vain silloin, kun videopuhelu ei ole käytettävissä -vaihtoehdon.
Jos videopuhelua ei voida muodostaa 10 sekunnin kuluessa esimerkiksi internetyhteyden ongelmien vuoksi, järjestelmä soittaa äänipuhelun puhelimeesi. -
6.Valitse Valmis.