KONE Flow -mobiilisovellus Residential Flow'lle
- Etusivu
-
Opastusartikkelit
- Pikaoppaat
- + Johdanto
-
+ Aloittaminen
- KONE Flow -mobiilisovelluksen lataaminen ja asennus
- Rekisteröityminen KONE Flow -sovellukseen
- Pääkäyttäjän määrittäminen
- Sellaisen pääkäyttäjän määrittäminen, joka ei asu kiinteistössä eikä käytä sitä
- Alikäyttäjän määrittäminen
- Sähköpostikutsu
- KONE Residential Flow'n käyttäminen ilman älypuhelinta
- Sijainnin vaihtaminen
- + Ovien avaaminen
- + Hissin ohjaus
- + Ovipuhelimen käyttö
- + Kulkuoikeuksien hallinta
-
+ Asetusten hallinta
- Androidin asetusten optimointi
- Oman tilin hallinta
- Sijaintien hallinta
- Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta
- Kotikerroksen muuttaminen automaattisiin hissikutsuihin
- Uuden älypuhelimen rekisteröinti tai vanhan älypuhelimen vaihtaminen
- Ovipuhelujen ja nimikylttien aktivointi ja hallinta
- Ovipuhelimen asetusten hallinta
- KONE Flow'n salasanan palauttaminen
-
UKK
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Minulla on ongelmia KONE Flow -sovelluksen asentamisessa älypuhelimeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En pysty rekisteröitymään KONE Flow -sovellukseen
- En pysty kirjautumaan KONE Flow -sovellukseen
- En pysty palauttamaan KONE Flow -tilini salasanaa
- Sähköpostikutsun linkki ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
- En saa ovea avattua tägillä
- En saa ovea avattua älypuhelinavaimella
- Minulla on ongelmia hissin kutsumisessa
- Minulla on ongelmia video-ovipuhelujen vastaanottamisessa KONE Flow -sovelluksella
- Minulla on ongelmia ääniovipuhelun vastaanottamisessa
- En saa ovea avattua ovipuhelun aikana
- Kulkuoikeuteni ovat muuttuneet. Miksi?
- Miten muutan avainasetuksiani ja niihin liittyviä kulkuoikeuksia?
- Miten luon älypuhelinavaimet muille saman kotitalouden asukkaille?
- Odotan vierasta. Miten minun pitäisi antaa hänelle kulkuoikeudet?
- Minulla on uusi älypuhelin. Miten siirrän tilini siihen?
- Palvelussa ilmeni vika tai sain virheilmoituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Aion vuokrata asuntoni. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Täytyykö KONE Flow -sovelluksen olla auki, jotta voin vastaanottaa ilmoituksia esimerkiksi saapuvista ovipuheluista?
- Olen pääkäyttäjä. Mitä se tarkoittaa?
- Mitä eroa on pääkäyttäjällä, alikäyttäjällä, jolla on pääkäyttäjän oikeudet, ja alikäyttäjällä, jolla ei ole pääkäyttäjän oikeuksia?
-
+ Residential Flow – usein kysytyt kysymykset
- Ladattavat tiedostot ja materiaalit
Ovien avaaminen älypuhelinavaimella
Ovien avaaminen avaimenlukijaa koskettamalla
Voit avata ovia painamalla avaimenlukijaa kädelläsi.
-
1.Varmista, että älypuhelimessasi on voimassa oleva älypuhelinavain.
-
2.Varmista, että älypuhelimesi Bluetooth-toiminto on käytössä.
-
iHuomautus: Bluetoothin kytkeminen pois päältä poistaa älypuhelinavaimen käytöstä. Kun Bluetooth on kytketty takaisin päälle, KONE Flow -sovellus on joissakin älypuhelimissa avattava muutamaksi sekunniksi, jotta älypuhelinavain aktivoituu uudelleen.
-
3.Varmista, että älypuhelin on mukanasi, esimerkiksi taskussa.
-
4.Paina avaimenlukijaa napakasti kädellä, kunnes kuulet äänimerkin.
Voit ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä toiminnon, joka kutsuu hissin automaattisesti, kun avaat oven älypuhelinavaimella. Lisätietoja on ohjeaiheessa Automaattisten hissikutsujen käyttöönotto itselle tai vierailijoille.
Ovien avaaminen KONE Flow -sovelluksella
-
1.Varmista, että älypuhelimesi Bluetooth-toiminto on käytössä.
-
2.Varmista, että olet Bluetooth-kantaman sisällä oven avaimenlukijasta.
-
3.Avaa KONE Flow.
-
4.Avaa ovi napauttamalla sen nimeä KONE Flow -sivulla.
-
iHuomautus: Ovien avaaminen avaimenlukijaa koskettamalla edellyttää, että hallinnoija on lisännyt tällä ominaisuudella avattavia ovia. Jos KONE Flow -sivulla ei ole ovia, keskustele hallinnoijan kanssa ovien lisäämisestä.
Ovi ei aukea
Jos ovi ei aukea, varmista, että älypuhelinavaimesi on aktivoitu oikein ja että sinulla on oikeus kulkea ovesta.
-
iHuomautus: Pidä mekaaninen avain aina mukanasi varmuuden vuoksi. KONE Flow ei korvaa mekaanista avainta.
-
1.Avaa KONE Flow.
-
2.Valitse Käyttäjät tai Avaimet.
-
3.Napauta omaa tiliäsi (Minä).
-
4.Varmista KULKU-osiossa, että sinulla on oikeus kulkea ovesta.
-
5.Varmista OMINAISUUDET-osiossa, että älypuhelinavain on käytössä.
Lisätietoja älypuhelimen rekisteröinnistä älypuhelinavaimeksi on ohjeaiheessa Älypuhelinavaimien, tägien ja avainkoodien hallinta.